Klik untuk support

Tuesday, March 18, 2008

Terlambat

Aku lambat hari ni gi sekolah..aduhai..dh bgn kul 530..pas2 tdo balik..aku dgr la snooze tp aku rs aku stop snooze la..ishh..sib baikla kwn se'pbs' aku dtg umh picit loceng..sekali lagi wa ucap tahniah kat lu atas pertolongan lu..mmg mencabar la 2 3 menjak ni..haha..ari ni rasa cm nk ngulat lg..emm..tgh memikirkan cara..sekarang ni kat pusat akses...budak2 ni tersampuk antu berlari ka apa..keje belariiiii je..aku rs pttnya olahraga malaysia ni leh pegi jauh ni..dh la seko2 lau lepas rehat bau umpama pauh dilayang..sib baikla sok cuti maulidur rasul..emm korg suma mcm mn??hrp korg suma pn ok..xmo tekanan2..balik mktb kita bual banyak2 ok..hehe..prince of darkness..

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...