Klik untuk support

Thursday, April 3, 2008

Bz tahap mayat..




Siang td berakhirlah sukan kat maktab ni..mmg menarik & penuh kontroversi tahap mayat la..maafkan aku suma krn tiada ruang & kesempatan nk mengupdate blog ni..kpd yb..bg je emel..nnt aku kasik ko nota2 anatomi & fisiologi..nmpkny anatomi ni mndpt smbutn gk..mgkn blh aku pkkan nk upload kt blog ni..yg ada translate nye..sbb dlm bm ni x byk..dulu adala dak2 kelas aku tlg tanslate..emm nntla aku kumpul2..berbalik pd tajuk kita..balik ja dr pbs..kepadatan jadual dak2 kelas aku ilek ckit je dr pak lah yg menerima desakan dr M suh letak jwtn..jd pegawai run4fun utk astro ri2 dh la mcm qubul & dubur..pas2 siap2 nk g pra-PL plak sepnjg mggu lps..mggu ni lak ari sukan mktb..namun, mujurlah segala2nya berjln dgn lancar..assignmen bertimbun lg x anto...emm PL yg sbena lom pegi lg...emm mmg mencabar la PL 2..trimas kpd kwn2 sekelas suma krn tanpa mengira bangsa & agama..setiap org mampu menceriakn yg len2..plg utama ialah Londeh..sungguh berani beliau mengepau air Pak Cad(cik Arshad) hingga hampir dibelasah..kpd kwn2 yg len..hrp sebarkn kt kwn2 se-IPG yg len ttg kewujudn blog ni..leh la kita kongsi2 apa yg xleh dikongsi..thanx kpd yg masuk..leh kita kongsi2 nota..lau yg bagus 2..mn tau aku leh jdkn author utk blog ni..wakil 1 ipg sorg..amacm??x lupa diucapkn tahniah kpd atlit2 yg menang..mmg stylo r korg..kpd kudud selaku ketua umah sukn merah..pn stylo gk..nnt aku mtk kt teoh gmba2 yg menarik..termasuk gmba teoh amek gamba skali..lu pn stylo la teoh...em ni ha gambo2nye..emm yg atas skali 2 ha perbarisan..2 geng2 umah merah 2..yg kt bawah 2 gmba kayak 2..haa..akal korg bkn kt cni..tp kt cni ha..kata cik sham kpd kitaorg..hahaha..yg bwh skali 2 muka2 pegawai time ari sukan mktb..huru hara skali..biasalah..apa2 pn..ppprpet pj yg salah..haha..kami yang disyaki...

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...