Klik untuk support

Wednesday, September 29, 2010

queen - spread your wings


Pakcik John Deacon

Assalamualaikum dan salam sejahtera..maafkan saya..ari ni lagu Queen lagi...ya..saya agak taksub dengan Queen..lagi-lagi Freddie..maafkanlah saya sebab time Queen di era mereka..saya belum lahir atau maseh terlalu kecil untuk tahu ke-awesome-an mereka..mengapa..sebab semua mereka boleh tulis lagu..lagu kali ni..ditulis oleh pemain bass mereka..John Deacon..orang cakap dia ni underrated..mcm unsung hero la lebey kurang..part saya minat lam lagu ni..solo last skali tu..tebaek ah brian may..lagu yang bagus..dengan freddie sebagai vokalis..brian may men solo..apa lagi nak dikatakan..absolute great..

ni lagunya :



Nak donlod MP3 dia copy link video kat Mp3ify.com..pandai-pandai la ea..

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...