Klik untuk support

Friday, March 25, 2011

Kasihmu by Abot



Assalamualaikum.ni aku punya post pertama dengan layout yang aku saja-saja nak testis layout baru ni..adoyai..pening gile nak setting..tapi apa-apahal pun..dah tukar layout baru ar rasa semangat skit nak abeh..maseh under construction lagi nih..banyak lagi nak repair..aku tak tau la anda semua suka ka tak..tapi facebook asyik ubah-ubah dia punya elemen pun orang duk masuk macam tu jugak..bajet aku punya blog macam facebook la ea?haha..

Ok..ni lagu unsur ketuhanan yang kedua lau tak silap aku..bukan dari mana-mana kumpulan nasyid yang kita dengar macam lagu ketuhanan..penyudahnya lagu gatal nak kawen tapi diselitkan dengan nama-nama awek yang ada ciri-ciri Islamik...


Layan la ea..jaga diri..selamat...

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...