Klik untuk support

Thursday, May 5, 2011

Since I dont Have you by Guns n Roses


Saya pernah post lagu ni rasanya..lama dulu..tapi saya tidak letak video dia sekali. Saya suka lagu ni terutama sekali apabila tengah memandu di hari hujan. Terasa kesyahduan lau kita menghayatinya.
Baiklah..hentikan berbicara tentang perasaan saya. Penyanyi asal lagu ni ialah grup The Skyliners..ni lagu zaman dulu-dulu. Oldies but Goodies..tapi telah dicover oleh band rock terkemuka Guns n Roses. Mereka telah mengubahsuwey lagu ni menjadi lebih rancak dan menyedapkan halwa telinga lau tak kita semua pun halwa telinga saya. Suara Axl Rose pula memang masuk lau bawak lagu leleh macam gini..diiringi pula dengan solo guitar dari Slash. Emosi yang dimasukkan ke dalam solo lagu ni benar-benar menghasilkan tone yang bikin saya resah,gundah,gelisah mendengarnya..sedikit saja yang tak best..ada ditambah sedikit bad words dalam cover lagu ni..tp saya tak peduli pasal tu..ok..takkan saya sorang mendengarnya..ayuh..apa kata kalian juga mendengarnya..mana tahu kalian pun suka..

versi asal dari the skyliners :


versi cover Guns n Roses :

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...