Klik untuk support

Saturday, August 27, 2011

Oney ft Ewis - Sketsa sebuah cinta (May cover)

Oney yang depan skali..dia lg ensem dari Mus..haha


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Lagi beberapa hari nak raya. Saya yakin ramai dah bercuti dan sekarang tengan menikmati masa berharga di kg halaman bersama sanak dan saudara. Sambil-sambil tu kita layan la lagu ni. Lagu ni lagu kumpulan May dan dicoverkan semula dalam versi duet oleh Oney dan Ewis..nama penyanyi pompuan tu aku tak sure..ok..Oney ni pernah jadi penyanyi May..masa tu Mus keluar May pasal nak join Wings pasal Awie keluar Wings sebab nak nyanyi solo..haaa..nampak tak perkaitan dia kat situ..erm lau nak tau Oney ni la vocal asal untuk lagu Jemu..well..Oney nyanyi untuk May pun sedap..Mus nyanyi pun sedap...pandai-pandai kita nilai sendiri sapa yang lagi sedap..untuk aku..kita yang tak tere nyanyi ni layan je la..selamat mendengar...




No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...