Klik untuk support

Monday, November 7, 2011

Selamat Jalan by Lucy In The Loo


gambo diamek dari flickr

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sekian lama saya tidak mengupdate blog saya atas kekangan masa dan rasa malas yang meluap-luap.
Apa kabar anda semua? Salam aidiladha saya ucapkan kepada semua pembaca blog yang beragama Islam. Hayatilah erti pengorbanan dengan sebenar-benarnya. Janganlah berkeluh kesah jika perlu berkorban untuk agama kerana ianya pasti berbaloi.

Lagu yang saya nak share dengan anda semua pada kali ini bertajuk Selamat Jalan daripada band Lucy In The Loo. Lagu ni sudah lama dan band ini pun sudah berpecah. Ya...penyanyi band ini (Hana) sungguh comel.itu pasti..saya dah pernah post pasal Lucy In The Loo..kalau anda mau tau lebih anda boleh gugel. yang penting anda enjoy saja lagu ni..sekian terima kasih, semoga kita berjumpa lagi..Selamat Jalan~

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...