Klik untuk support

Sunday, March 21, 2010

Just A Friend


assalamualaikum..aii semua..erm teringat masa sekolah dulu..ada satu era dilanda hip hop..sana sini pn hip hop..jalan-jalan ipoh nampak golongan budak-budak sebaya aku masa tu jalan pakai sweater tengahari rembang..haha..tapi nk wat mcm mana..cakap skit yo!nak ade ritma..hehe..masa ni sapa tak kenal too phat kan?huhu..ni antara satu lagu too phat..aku ske lagu neh..hikhik..kawan saya paling hip hop masa tu sapa lagi lau bukan munir..haha..jgn mara aaa munir..


Nak donlod MP3 dia korang bleh masuk http://www.mp3ify.com/. Amek link video, paste kat situ..terus leh donlod jd MP3.

p/s : aku tak minat..erm nak kata tak suka kasar sgt..erm aku tak minat VE..tp dalam lagu ni aku ske..haha..

8 comments:

~r~u~z~a~i~n~i~ said...

heheheh...
ramai dowh hiphop tyme tue..
sume tak terkecuali..

chapping said...
This comment has been removed by the author.
chapping said...

....

'Cikgu Padi' said...

hhehehehehe...suke lagu ni...abg ali nk dedicate kt i ke?

alihanafiah said...

jenin : tau xpa..bohong la lau xtepengaruh
chapping :....jugak
padi : haha..dedicate utk padi jugak..huhu

MuNiR said...

he he he ak mmg hip hop sampai skunk

.Dd LaLa. said...

tanya dah saing mu pasal buat layout blog?

alihanafiah said...

ijoh..mu cari la template mana2 mu brehi..mu copy code dio kt aku..pahtu royak mu nak gano..bereh deh?

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...