Klik untuk support

Tuesday, June 29, 2010

budi baik


Assalamualaikum dan salam sejahtera. kalian semua sihatkah?Lama saya tidak update sebab saya takda mood nak menulis. macam biasalah..semangat yang ada pasang surutnya. dah semester akhir belajar di sini dan saya tak pikir banyak perkara baik berlaku dalam dua hari ni tapi tu suma warna warni kehidupan..layan je..harap semua berakhir tak lama lagi. ok..harap anda semua dapat doakan kejayaan saya. kalian semua pun jaga diri baik-baik ya. ok..enjoy lagu ni.ditujukan untuk kalian dan diri saya sendiri. banyak pengajaran. dari album baru xpdc yang menampilkan line up asal. reunion la lebey kurang. enjoy..ada lirik disertakan. video bawah skali..

Rasopariso
Rambut samalah hitam bila dipandang
Tapi belumlah tentu sama warnanya
Di dalam tiada gambaran
Di dalam penuh dugaan

Walau apa telahan ada batasnya
Biarlah berpada kita amalkan
Hati perlulah dijaga
Rukunnya sepanjang masa

**Perlulah bergandingan sepanjang zaman
Apa yang akan datang tetap bertahan
Biar pun susah bertamu
Akulah rakan taulanmu

*Tak perlu mendabik dadamu yang sempit
Tunduk bak padi semakin berisi
Merendah tiada rugi
Dunia pun senang hati

Larilah ke depan mengejar impian
Hitam yang semalam jadikan sempadan
Kitakan orang harapan
Tak lekang hulurkan salam (Hoooooiiiii...)

Rasopariso dalam hati...
Rasopariso tiada henti...

Lagu : Izo XPDC
Lirik : Azam Dungun

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...