Klik untuk support

Monday, May 31, 2010

hujan airmata


assalamualaikum. sekarang ni lau anda penduduk bumi lagi-lagi lau orang islam mesti tau cerita pasal kapal nak gi anta bantuan kat Gaza tu. ok..nak cerita pun..cerita pasal Israel ngan palestin ni memang dah lama dan tak abis-abis (akan habis..pasti..tapi tak tau lg)..lau dh nak abes cerita pasal israel palestin ni tandanya dah dekat sangat la nak kiamat tu. tah aku sendiri pun hidup ke tak lagi masa tu. ok..yang penting sekarang ni..kita sebagai sorang islam..doakan, hulurkan tak banyak pun..sikit..mana yang boleh..hayati lagu ni..penuh makna..aku update ni sambil dengar penerangan MLM dari org aku xkenal langsung..nak kata aku benci MLM sama dengan aku benci Yahudi laknatullah..melampau sangat kot...tp lebih kurang la kot..sambil-sambil tu layan la lagu ni..kita doakan kapal yg nak bantu tu selamat sampai...


al fatihah utk Loloq yg tulis lirik ni...

1 comment:

'Cikgu Padi' said...

betol...tentang kezaliman..kita disini hanya mampu berdoa dan betol kn diri kita....

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...