Klik untuk support

Wednesday, May 12, 2010

the show must go on..


Salam. lama saya tak update blog..erm kebelakangan ini..moral serta semangat saya agak tidak stabil..naik mendadak dan cepat pula jatuh menjunam..tapi itu saya anggap perkara biasa dalam kehidupan..saya maseh optimis dengan hari esok dan hari yang mendatang..saya tau..ada dalam kalangan orang sekeliling saya juga ditimpa masalah..tak kira masalah besar atau kecil..kita mesti positif..sentiasa berdoa supaya dipermudahkan kehidupan kita..apa yang berlaku..apa yang terjadi..the show must go on..
haa..jadi lagunye mestila the show must go on juga..lagu ni xpernah ada versi live sbb masa ni dia dh hampir di penghujung..abang freddie masa ni dah tau dia nak mati..tapi dia sorg yang berfikiran positif dan optimis..janganlah kita mudah mengalah..hayati lagu ni..enjoy..nak mati pn sora ko bkn men gempak lg...


"Inside my heart is breaking..My make-up may be flaking..But my smile still stays on..."

pandai-pandai la anda semua menintepretasi lagu ni....

1 comment:

'Cikgu Padi' said...

asal malam2 ko wat post camni...wat aku seram sejuk je..ko ok ke?hahahahaha...betol kate ko show must go on....exam makin dekat, sorry pape hal n good luck...

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...