Klik untuk support

Thursday, January 27, 2011

Benarkah Kerana Cinta by Saleem



Assalamualaikum. Saya dan abang saya bleh la dikatakan peminat Saleem sejak zaman berzaman lagi. Kami dipengaruhi oleh Arwah pakcik kami. Tambahan pula leluhur kami berasal dari terengganu. Kenalah dengan meminati Saleem. Saleem sudah kurang nyanyi lagu sendiri dan banyak buat cover lagu orang. Kebaikannya adalah jika Saleem wat cover lagu orang, dia akan bawa dengan gaya dia sendiri dan lagu tu akan lebih sedap dari penyanyi asal yang nyanyi. Maksudnya takdelah kita jadi menyampah macam dengar ST12 nyanyi lagu Isabella. rasa bebal dan rasa menurun IQ aku yang genius ni bila dengar..hahaha..

Layan la lagu ni..serius best..huhu


p/s : ni la kali pertama aku tgk Saleem menari..hehe..tgh stim ea?aku kira lagu ni rare la..tak dengar pun men kat radio..asyik ulang lagu kalau berpacaran je...lemau dah aku denga lagu tu..

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...