Klik untuk support

Saturday, April 23, 2011

I Was Born to Love You by Queen

 Takuya Kimura adalah hero dalam filem Pride

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku pikir aku dah stadi abes lagu Queen..rupanya aku terlepas dengar satu lagu Queen yang awesome..malam tadi aku lepak la kt umah bujang kawan-kawan aku. Diorang pun cakap ada satu movie tajuk dia PRIDE
..OST lagu tu pakai lagu Queen...dah dengar lagu tu..try lak cari kat yutiup kot2 ada versi karaoke..ada pulak karaoke lagu tu..jadi time-time gaji tak masuk lagi..agak best la menghabiskan waktu malam karaoke lagu tu...anda pun cuba la sesuatu yang baru jugak!(ayat yuna dalam iklan tuala wanita ape tah)...terimalah..I Was Born To Love You


Lagu ni nak bg awek pun bagus..hehehehehehe...




versi karaoke :



p/s : pastikan anda dah berak sblom karok lagu ni lau taknak cirit...ini lagu Freddie yer...

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...