Klik untuk support

Saturday, April 16, 2011

Tribute to Ari Wibowo

 Ari Wibowo



 ni bukan Ari Wibowo..ni Radhi OAG..hahaha..sama tak?sama tak?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pengaruh lagu Indon ni memang dari zaman dulu dah melekat di jiwa rakyat Malaysia. Antara lagu yang malar segar tentulah lagu Madu dan Racun..dari tag team Bill & Brod..penyanyi utama dia tentulah tak lain dan tak bukan Ari Wibowo.
Dia ni bleh kata legend wait for it..dary la jugak..aku ngan sorang membe selalu layan lagu Singkong dan Keju kat bilik aku dulu..Memang diorang ske wat lagu ada kata hubung dan aku rasa..Satu sebab lagu tu best..satu lagi video klip dia memang aku rasa Maharaja Lawak la..dengan backup singer, drum set cam haram, gitar takde kepala pastu bleh ada plak orang tua dua orang duk tepuk-tepuk tangan kat tepi..Namun semalam..ari wibowo telah disahkan meninggal dunia akibat sakit jantung ketika sedang bermain gitar. Gudbye Ari Wibowo..

Jadi di sini aku letak la 2 lagu diorang yang aku paling suka dan aku rasa anda pun macam tu..hahaha..



No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...