Klik untuk support

Tuesday, August 24, 2010

Kawan





Great friends

Assalamualaikum. saya nak ucapkan terima kasih kepada beberapa orang rakan saya yang telah mengadakan sambutan hari lahir saya yang ke 24 itu hari dan semua org yg wish..tak kirala anta sms ke, wall post kt pesbuk ke..Padi, Akem, Kucai, Metong, Jaka, Bily, Pacat, Wardah, Dayah, Lea, Zam, Farah dan mana-mana nama yang tak disebut...saya bukan lupa tapi saya tak larat nak taip semua. Jadi saya letak la lagu Kawan dari Plague of Happiness ni..ada petikan lirik lagu ni yg menarik perhatian saya..

"Sudah 24 tahun

Ilmu didada aku susun
Kalau berkat tak datang turun
Sampah sarap datang berduyun"

Macam masuk je ngan umur aku yang dah 24 tahun ni..dah tua dah..lau keta umo 24 tahun..dah tahap buang lam sungai dah..hehe..apapun harap aku akan bertransformasi ke arah kebaikan..


1 comment:

'Cikgu Padi' said...

hahahhaaaaa....bukan makin tua, makin gantang ok...hhahahahahahaa

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...