Klik untuk support

Monday, August 9, 2010

yang ku bekalkan untukmu~


Assalamualaikum. Saya mc 3 hari kerana kecederaan ketika perebutan bola di udara petang semalam. Kesakitannya..nampak bintang saya cakap ngan tuan doktor tu..sebab sakit sangat kan?ujar doktor tu..ok..tu cerita saya..saya ingin berikan sebuah lagu untuk semua. betul la..sesetengah lagu sedih..tak jadi sedih..sebab penyanyi tu tak feel betul-betul..ni lagu yang memang penyanyinya pada pendapat saya memang tone yang dikeluarkan bleh tersiat-siat la ati..huhuhu..untuk pemuzik juga..tone mereka berbeza..feel lain..walaupun men lagu yang sama..tapi tak sama untuk pendengar..ok..cukuplah tulisan panjang-panjang saya..layanlah lagu ni..dari Allahyarham Sudirman Hj Arshad..CINTA..


ni ada sorang wat instrumental lagu ni..style jugak..



Nak donlod MP3 dia korang bleh masuk http://www.mp3ify.com/. Amek link video, paste kat situ..terus leh donlod jd MP3.

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...