Klik untuk support

Wednesday, August 4, 2010

whiskey in the jar


Thin Lizzy


Metallica

Assalamualaikum. sedang saya kebosanan kerana tiada kuliah. maka saya mengambil kesempatan ini untuk mengemaskini blog saya walaupun saya boleh memilih untuk mengemaskini fail-fail subjek yang saya ambil pada semester ini yang banyak tergendala tu

Okeh..nama band..jeng jeng jeng...Metallica..semua orang pun tau kan?haaa..tapi lagu whiskey in the jar ni?erm bukanlah lagu diorang sebenanya..lagu dari album garage inc. ni sbenanya diorang wat lagu-lagu cover..asalnya dari kumpulan thin lizzy..okeh...jujurnya memang lah yang metallica punya version lagi best..tapi lau korang tak sependapat..saya letak kedua-dua version sekali untuk tatapan semua okeh?haaa..moh kite??



hehehe..memang jauh lari dua-dua version ni..yg thin lizzy punya oldies mampos..huhu..retro..sungguh retro..dua - dua pun awesome!

p/s : ada tak t shirt jual ada tulisan Thin Lizzy tu?bapak style..

Cadangan : Nak donlod MP3 dia korang bleh masuk http://www.mp3ify.com/. Amek link video, paste kat situ..terus leh donlod jd MP3.

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...