Klik untuk support

Thursday, August 13, 2009

Pemberitahuan : Here Come Bali..


Assalamualaikum dan salam sejahtera..saya nak beritahu di sini..saya bukan nak hias blog saya jadi ala-ala Bali kan..tapi ada lagi satu author kat sini..Seorang yang tidak asing lagi di kedai runcit Ah Seng..hehe..memain jer bro...jangan naek darah bro..author baru adalah Encik Amir Faliq bin Bostanoordin atau lebey mesra dengan panggilan Bali. Aku yang menjemput dia menulis dalam blog ni kerana beliau ni mahir dalam arena muzik. Jadi aku sarankan dan aku harap agar dia bley menulis post-post yang tak kasik can punye nak bernapas..share ilmu skit bro..Lau nak tulis resume dia 3 post pun tak abeh. Seorang pemain gitar yang suke menelaah riff-riff hebat..setakat level aku ni..di celah-celah jari dia jer..papehal pun..selamat datang, selamat berblogging dan selamat menulis post-post yang bagi naek darah..huhu..Bali Rawkkkkk!!

No comments:

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...