Klik untuk support

Sunday, January 24, 2010

Credit to syapiq


Salam. saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada saudara Syapiq dan memberikan penghargaan atas sumbangan beliau mengubahsuwey rupa paras blog ni. nanti burger king jom?huhuhu..

Lagu ini untuk syapiq..tiap-tiap kali aku klua ngan dia, lepak kedai mana pun..tiba2 je ada lagu ni..takdala tiap2 kali..tapi selalu gile..aku rasa spooky..

Nak donlod MP3 dia korang bleh masuk http://www.mp3ify.com/.Amek link video, paste kat situ..terus leh donlod jd MP3.

6 comments:

Syafiq Azuan said...

Alamak li. Nak menangis la abam sapik macam ni. No hal li. Bereh lajak. Huhu. Tengs utk post ni. ;)

*Bilik itu sedang memanggil2 dgn lagu ini..Bila lagi? haha

'Cikgu Padi' said...

ala...aku teharu gak...tapi dek ko tak penah wat post khas tuk aku, siap de lagu lagi....hehehe..jeles plak...

abam sapik jom la karok...huhuhu

alihanafiah said...

syapiq,padi..jom p makan?

Miss Me said...

apit bleh dak mintak tolong saing mu ubahsuwai blog ashonet?

alihanafiah said...

bulih kot..nnt aku tny dia..kalu dio free bulih jah..gini..mu masuk website hok ado template blog pastu mano hok mu brehi mu wi link kt aku..nnt aku wi ko dio..

Miss Me said...

aku nak hok supo blog dio... hehehe...

ni blog ashonet aku baru create minggu ni... everything about him will be here from now onward.

http://kokonutboi.blogspot.com/

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...