Klik untuk support

Saturday, January 30, 2010

Freddy Mercury


Freddy Mercury

1946-1991
Salam..salam taj mahal..salam taj murah..ari ni aku nak crita pasal freddy mercury..sapa lagi lau bukan frontman untuk band queen..haa..apa yg bestnya freddy mercury ni?hensem ke dia?nama asal dia farokh bulsara(mati-mati aku ingat dia omputeh original)..nampak nama cam islam..parent dia parsi..apa yang menarik pasal freddy mercury ni..dia punya vocal yang superb tu la..walaupun dia bisex, mati sebab aids..tapi vocal dia ni dikagumi ramai..
Sejarah idup dia pun kira best gak la..dia ni besukan pun power, art pun power sampai dianugerahkan trofi junior all-rounder masa kat sekolah dulu..kat sekolah dulu la kawan-kawan dia panggil dia freddy..ok..nak tau tentang dia lagi banyak..ampa klik sini http://www.freddie.ru/e/bio/.
Tak kira la macam mana dia gay pun..janji sora dia best..ampa leh tengok banyak lagi video-video kat yutiup sana..hehe..skali tengok pun dah tau gay..tapi pedehal..legend..erm..korang layanla video ni..lau tengok kat yutiup anda bleh baca la komen-komen yang menarik kat situ pasal si freddy mercury ni..RIP freddy..



Lagu-lagu queen faveret aku..




Nak donlod MP3 dia korang bleh masuk http://www.mp3ify.com/. Amek link video, paste kat situ..terus leh donlod jd MP3.

antara komen yang aku baca kat yutiup :

"The best frontman in the history of R&R..."

"freddie's just sexy in his own way, but most amazing voice in the world!"

6 comments:

malekabdillah said...

stylo. tapi apsal video kat bawah tu macam tak abis je? hehe.

'Cikgu Padi' said...

hahahaha...hang ni tol2 dah obses kt die ni....dari pagi tadi aku tgk...tapi die ni mmg lawak nasib suare ko sedap...

alihanafiah said...

malek : erm sbb ni je part paling best kat lagu ni..hehehe

padi : hahaha..nnt aku nak perform macam dia..hahahaha

Syafiq Azuan said...

Faveret aku " Somebody to love" Haha. Eh ali, mcm baju renang kau semalam je gambar tu.

alihanafiah said...

syapiq : hehehe..aku rasa cm baju qimnastik je..hehehe..mana-mana la..hehe..nnt aku perform pakai baju renang la..hehehe

'Cikgu Padi' said...

aku caba ko la....kate teging kn...kalau ko wat aku bogel la lari padang..

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...