Klik untuk support

Sunday, January 3, 2010

wings - opera hidup


Assalamualaikum. saya ali hanafiah umur 23 tahun..pintu 2010 telah terbuka..kita yang bernyawa ni langkah bersama-sama..haaa...bila masuk tahun baru ni mesti la orang suma pulun nak buat azam..yang nama azam pun mungkin azam tahun baru taknak pakai nama azam lagi..tp nama bukan senang-senang boleh tuka..ye la..nanti nak buat ic baru lg..pastu dah la dari kecik lagi orang panggil nama tu..lau tuka kan..nanti jadi mcm pelik pulak..macam mana susahnya nak menukar nama..macam tu la susahnya nak mengubah diri kita dari yang baik..kepada yang lagi baik..macam haram aku punya metafora..

Hari tahun baru saya dimulakan dengan melepak bersama wanshah, weng, kacip, awek kacip, apad,ijak..ok..puas la ati korang aku tulis nama korang suma lam blog..tak lupa juga 1/1/10 ari tu besdaynya si padi..ok..aku dah wish ari tu..jangan nak ngimol-ngimol kate tak wish..ngimol berasal dari perkataa emo(emosi tak pasal2).

Justeru, saya di sini mengucapkan selamat tahun baru walaupun lambat skit..dan mendoakan semoga tahun baru saya dan sekalian kawan2, pembaca blog ni moga kita semua mendapat sejahtera..yang pergi tetap pergi..kita yang masih bernyawa masih ada banyak yang nak diselesaikan..renew roadtax moto, bayar utang, kawen dan bermacam-macam lagi..

layanlah lagu ni sambil meniti hari-hari yang berlalu..

ni live yang ada feat dengan hillary..huhu..


donlod link :

1 comment:

'Cikgu Padi' said...

wah...sgt bangge name aku dalam tu...tq2....sama2 la kita melalui tahun akhir ni bersama2 k...all de best my fren

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...