Klik untuk support

Friday, June 12, 2009

EBONY AND IVORY





Ebony And Ivory - Stevie Wonder
FREE MP3 DOWNLOADS @ MP3-CODES.COM


Assalamualaikum..salam..cun cun rai..tadi petang aku p wat touch n go..begini situasinya..kaunter 1 (melayu), kaunter 2 (india),pelanggan 1(lelaki cina) kat kaunter 1, pelanggan 2(wanita cina) kat kaunter 2..ada 3 topik yang diorang ni sembang menarik perhatian aku..begini situasinya..

aku kasik nama la kt diorang ni

kaunter 1 : farid kamil
kaunter 2 : vivek oberoi
pelanggan 1: tony leung
pelanggan 2 : karen mok

TOPIK 1:

karen mok : "aiya.manyak ssh owh skrg..suma brg pun arga naik skrg.."
vivek oberoi : "ayo nyonya..apa benda tara naik..suma pun naik la.."
farid kamil : "ada..satu bend saja tara naik"
vivek oberoi & karen mok : apa??
farid kamil : "itu ayaq ujan"
vivek oberoi : "ayaq ujan pun tara turun la skrg..banyak panas owh.."

pandangan penulis : haah la..dah la panas bak srg ni..brg naik harga xyah citer la..dah lama dah..

TOPIK 2

karen mok : "manyak susah r idup sekarang..macam2 benda pun mau buat..haish"
vivek oberoi : "senang last skali pegi jumpa tuhan la"
karen mok : "apa macam mau jumpa tuhan?"
vivek oberoi : "mati la.."
karen mok :"u mau mati ka..wa tamau mati lg owh"
vivek oberoi : "ya la..mati kalu, apa pun sudah xpayah pikir lagi.."

pandangan penulis yg hensem : erm mungkin mati sekarang ni adalah satu pilihan untuk penyelesaian masalah...ramai kan dah buat..tapi harap2 jangan la..

TOPIK 3 :

tony leung : "apa pasai mau mati?apa bikin sampai pening2?"
vivek oberoi : "ya la..mati kalu utang suma tada,bini pun tara kacau..hehehe"
karen mok : "bini kacau??ada brapa bini?"
vivek oberoi : " satu saja..hehe"
farid kamil : "kita ada 4 bini pun tara bising pun..tada penin2"
tony leung : " dia kalau suda ada 4 bini takpa..sudah tara penin..itu 1 bini byk kasik penin..

sume pun ketawa

pandangan penulis yang tgh tahan kencing ni : btol eh ada 4 bini xpening?hurmm...

hehe..sbenanya mesej yang nak disampaikan kat sini..bukan apa..sronok ar aku tgk perpaduan kaum..diorang ni bukan kenal pun..sempoi je leh sembang2..hehe..malaysia kita ni kecik jer..lau gado sape nak jaga..hahaha..ada kaitan x citer aku tulis ni ngan mesej yang aku nak sampaikan..haha..

jadi terimalah lagu ni..kita hidup berbilang bangsa ni kna la bersatu padu..hehehe..dari legend musik..sir paul mccartney feat stevie wonder.. ni ha video dia..lagu dia kat atas 2 ha..dengar ar..

7 comments:

MuNiR said...

he he he sokong!!!
idup ali setan!!!
eh silap. .
idup aliiiiiiiiiii

Jalak Lenteng said...

huhu...dex..kekadang racist perlu kekadang pun...tetap perlu...hehe....(gegurau jer yer polis2..kang isa lak aku..)

susu dan biskut... said...

Haha!
Ali buat post bermakna.
Aku terharu.

Tadi ayah aku berborak dengan sorang customer kitorang. Kawan lama taman kitorang ni la.
Heheh. Masing-masing rupanya kenal cikgu bi ayah aku ni, lalu mereka pun berlumba-lumba tulis nama cikgu kesayangan diorang tu.

Oh. Dua-dua orang ni punya bangsa yang berlainan yang aku pun dah lupa. Tak nak ingat. Heh.

p.s: Nama cikgu tu, Mr. Muthurethinabarathi.

'Cikgu Padi' said...

ali ko mmg best...walau ko gile2 tapi ko adalah seorg rakyat malaysia yg perihatin...bersama suburkan susara perpaduan..

alihanafiah said...

munir : haha..ko pehal..kt sekolah dulu ko xpenah sokong aku mcm ni

man : hehe..harap2 xperlu la nak racist2..

ira : siot je..post aku sblom2 ni pun bermakna la..erm aku xphm r ko pny citer ira..serius..

padi : hehe we show we great cuz we the countrymen...

susu dan biskut... said...

Haha! Ali, aku lupa nak bagitau awal-awal.
"suke ati aku ar"

alihanafiah said...

ira : nak suke2 ati gi tulis tmpt len...

Post Berkaitan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...